Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice
Autor: Horňák, Miroslav
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. s cílem získat nové zákazníky v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči. Práce začíná teoretickými východisky, kde definuji lázeňský cestovní ruch, specifika marketingu v lázeňství a marketingové řízení. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s vyžitím analýz PESTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy s cílem zjistit silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Součástí práce bude analyzování důsledků změn indikačního seznamu pro Lázně Luhačovice, a.s. Na základě zjištění analýz je vytvořena marketingová strategie s navržením akčních kroků pro splnění vytyčených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23529
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29748


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horňák_2013_dp.pdf 5.974Mb PDF Zobrazit/otevřít
horňák_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horňák_2013_op.doc 131.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet