Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Reiter, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:24:46Z
dc.date.available 2013-10-10T16:24:46Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23530
dc.description.abstract Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky ASUS na e-shopu Alza.cz. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které lze pro e-shop jako je Alza.cz využít k efektivní propagaci. Součásti teoretické části je i stručný popis oblasti elektronického obchodování v České republice. V praktické části jsou vybrané komunikační nástroje detailně popsány a je vyhodnocen jejich přímý dopad na prodej produktů značky ASUS. Součástí práce je i marketingový výzkum realizovaný mezi zákazníky Alza.cz, který má za úkol prokázat efektivitu marketingových komunikačních nástrojů Alza.cz a jejich působení na koncového spotřebitele. Zároveň také poodhalí, zdali se zákazník ke koupi rozhoduje díky těmto komunikačním nástrojům. cs
dc.format 82 s. (93 251 znaků) cs
dc.format.extent 15228749 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Alza.cz cs
dc.subject ASUS cs
dc.subject e-shop en
dc.subject e-commerce en
dc.subject communication tools en
dc.subject propagation en
dc.subject advertising en
dc.subject Alza.cz en
dc.subject ASUS en
dc.title Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz cs
dc.title.alternative Communication of the ASUS Brand by the Alza.cz e-shop en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The Thesis is mainly focused on marketing communications of ASUS products by e-shop Alza.cz. In the theoretical part are listed and described available communication tools that can be used by e-shop as Alza.cz for effective promotion. Theoretical part also contains a brief description of e-commerce market in the Czech Republic. The practical part shows and describes selected communication tools and their direct impact on sales of ASUS products is evaluated. The thesis also contains marketing research of Alza.cz customers which demonstrates the effectiveness of marketing communication tools of Alza.cz and their impact on consumers. It will also reveal whether the customer decides to purchase because of these communication tools. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32389
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
reiter_2013_bp.pdf 14.52Mb PDF View/Open
reiter_2013_vp.pdf 53.17Kb PDF View/Open
reiter_2013_op.pdf 57.93Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account