Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty
Autor: Hrubá, Zuzana
Vedoucí: Čada, Jan
Abstrakt: Diplomová práce zpracovává analýzu marketingové komunikace podnikové prodejny ZV Plasty, prodejce syntetických usní a plastikářských produktů. Na základě analýzy je vytvořen projekt plánu marketingového komunikačního mixu. Práce je rozdělena na prak-tickou a teoretickou část. Teoretická část se zabývá komunikací, marketingovým a komu-nikačním mixem, marketingovým strategickým plánováním. V závěru teoretické části je přiblížen marketingový výzkum a specifika organizací působících na trzích B2B. Praktická část obsahuje popis podnikové prodejny ZV Plasty a jednotlivé marketingové analýzy. V projektové části je navržen plán marketingového komunikačního mixu pro podnikovou prodejnu ZV Plasty, který vychází z výsledků analýz. Plán marketingového komunikačního mixu je v závěru práce podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23542
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29681


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrubá_2013_dp.pdf 3.532Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrubá_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrubá_2013_op.pdf 561.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet