Projekt marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a.s.
Autor: Cmajdálková, Zuzana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, konkrétně projektem ve společnosti Podravka ? Lagris a.s. Cílem práce je po zhodnocení teoretických vý-chodisek marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingových komunikační aktivity podniku a následně zjistit pomocí kvantitativního dotazníkového průzkumu, jaké nové příchutě sirupů ESSENCE by zákazníci na trhu uvítali. Na základě zjištěných skutečností a poznatků získaných z jednotlivých analýz je navržen marketingový komunikační plán, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Navržený projekt je poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23600
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29550


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cmajdálková_2013_dp.pdf 3.128Mb PDF Zobrazit/otevřít
cmajdálková_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cmajdálková_2013_op.pdf 557.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet