Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL
Autor: Filip, Aleš
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Dnešní doba je o moderních technologiích a téměř neustálém připojení k internetu. Na základě tohoto předpokladu je proto třeba zaměřit se na propagaci i dílčích částí komunikace směrem ke klientům, pokud chceme, aby televizní vysílání zůstalo (ne snad i přežilo) v budoucnosti v takové formě, jakou dnes ještě stále je. Proto se tato práce zabývá problematikou self-promotion televizních stanic. Teoretická část práce ukazuje pohled na vývoj a dnešní podobu televizního vysílání v českém prostředí a implementaci strategií propagace na konkrétní odvětví. Praktická část pak analyzuje vybrané skupiny upoutávek spolu s porovnáním dotazníkového šetření. Projektová část se skládá z návrhů na úpravy stávající situace pro vylepšení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23621
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32434


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
filip_2013_dp.pdf 2.346Mb PDF Zobrazit/otevřít
filip_2013_vp.pdf 54.05Kb PDF Zobrazit/otevřít
filip_2013_op.pdf 52.49Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet