Komunikační strategie Státního zámku Vizovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Státního zámku Vizovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Státního zámku Vizovice
Autor: Čekal, Tomáš
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové. V teoretické části uvádím informace načerpané z odborných pramenů ? marketing památek, marketingová komunikace, marketingová strategie, skupiny spotřebitelů a jejich typy, formy marketingo-vého výzkumu. Praktická ? analytická část obsahuje vyhodnocení provedeného marketingo-vého výzkumu a také analýzy současné komunikační a propagační strategie na zámku Vizo-vice. Ve třetí projektové části se zabývám řešením komunikační strategie zámku, tak aby se zvýšilo jeho povědomí a především návštěvnost památky. Návrhy vycházejí z analytické části a současného stavu na zámku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23640
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32485


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čekal_2013_dp.pdf 6.900Mb PDF Zobrazit/otevřít
čekal_2013_vp.pdf 52.00Kb PDF Zobrazit/otevřít
čekal_2013_op.pdf 213.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet