Komunikační strategie Státního zámku Vizovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Státního zámku Vizovice

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Státního zámku Vizovice
Author: Čekal, Tomáš
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové. V teoretické části uvádím informace načerpané z odborných pramenů ? marketing památek, marketingová komunikace, marketingová strategie, skupiny spotřebitelů a jejich typy, formy marketingo-vého výzkumu. Praktická ? analytická část obsahuje vyhodnocení provedeného marketingo-vého výzkumu a také analýzy současné komunikační a propagační strategie na zámku Vizo-vice. Ve třetí projektové části se zabývám řešením komunikační strategie zámku, tak aby se zvýšilo jeho povědomí a především návštěvnost památky. Návrhy vycházejí z analytické části a současného stavu na zámku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23640
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32485


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čekal_2013_dp.pdf 6.900Mb PDF View/Open
čekal_2013_vp.pdf 52.00Kb PDF View/Open
čekal_2013_op.pdf 213.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account