Image mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image mateřské školy |
Autor: |
Hoferková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tématem této diplomové práce je image organizace, kterou je v této práci konkrétně myšlena mateřská škola. V úvodu teoretické části je popsáno, co to vlastně image je, v jakém slova smyslu se s tímto termínem můžeme setkat a jaký význam má image organizace v marketingu. V praktické části jsem se zaměřila na posouzení image mateřské školy a to očima rodičů, pedagogů a ředitelky školy. Použila jsem metodu dotazníkového šetření, polostrukturovaný rozhovor s ředitelkou školy a analýzu webových stránek. Všechny poznatky jsem přehledně shrnula do grafů a tabulek a věřím že budou mít pro tuto organizaci informační hodnotu a budou sloužit i k zdokonalení celkové image školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23656
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32405
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet