Marketingová komunikace v segmentu hraček

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace v segmentu hraček

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace v segmentu hraček
Autor: Adámková, Lenka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce je věnována problematice marketingové komunikace v segmentu hraček. Hlavním cílem práce je analýza vybraného propagačního příběhu v segmentu hraček a ná-sledný návrh optimálního komunikačního mixu. V teoretické části práce je provedena lite-rární rešerše dostupných zdrojů, pojednávajících o marketingovém mixu a marketingové komunikaci. Praktická část práce začíná ukázkou marketingové komunikace panenky Bar-bie. V praktické části diplomové práce je následně zpracována analýza konkurence panenky Barbie a její pozice na trhu hraček. Na analýzu tržní pozice navazuje průzkumná sonda vnímání marketingové komunikace panenky Barbie. Na základě výsledků průzkumné sondy, je v projektové části zpracován návrh optimální komunikační strategie panenky Barbie pro trh v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23692
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32483


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adámková_2013_dp.pdf 4.844Mb PDF Zobrazit/otevřít
adámková_2013_vp.pdf 50.19Kb PDF Zobrazit/otevřít
adámková_2013_op.pdf 57.31Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet