Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu
Autor: Šilhavík, Jakub
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Záměrem bakalářské práce je analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje hudbu, historii a principy fungování hudebního průmyslu a využití marketingového mixu v hudebním průmyslu. Praktická část analyzuje jednotlivé alternativní marketingové strategie a odlišnost vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Součástí praktické části je také nalezení obdobných strategií v českém hudebním průmyslu. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších dostupných údajů a faktorů. V závěru práce nabízí několik obecných doporučení pro marketing a propagaci hudebních nahrávek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23710
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32337


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šilhavík_2013_bp.pdf 1.486Mb PDF Zobrazit/otevřít
šilhavík_2013_vp.pdf 52.03Kb PDF Zobrazit/otevřít
šilhavík_2013_op.pdf 215.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet