Direct marketing a jeho efektivita

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Voříšková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:35:38Z
dc.date.available 2013-10-10T20:35:38Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23718
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak naplánovat direct marketingovou kampaň tak, aby byla pro zákazníka co nejpřijatelnější a díky tomu efektivní. Byl proveden kvalitativní výzkum pomocí individuálních rozhovorů, ve kterém jsem zjišťovala, jaký mají respondenti na direct marketing názor, jaké jeho formy považují za přijatelné nebo naopak nepřijatelné, zda jsou firmami s nabídkami kontaktováni a zda jim forma či frekvence vyhovuje. Na příkladech zásilek jsem zjišťovala, jaká zásilka se respondentům líbí nejvíc, a následně jsem ověřovala, zda by nabídku využili. Z výzkumu jsem získala informace, které slouží jako doporučení pro firmy, které direct marketing provozují. V práci bylo ověřeno, že je důležité mít databázi klientů, zaznamenávat informace a preference klientů a dbát na to, aby se zákazník necítil obtěžovaný. Kampaně je třeba tvořit tak, aby zákazníka zaujaly na první pohled. Ze získaných dat byl vytvořen seznam doporučení, jak kampaně tvořit. cs
dc.format 57 s. (75 710 znaků) cs
dc.format.extent 2230016 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject DM cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject reklama cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject DM en
dc.subject direct marketing en
dc.subject effectivity en
dc.subject advertising en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.title Direct marketing a jeho efektivita cs
dc.title.alternative Direct Marketing and Its Effectiveness en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The intention of this bachelor's dissertation was to plan a direct marketing campaign so it would be the most agreeable for the customer and therefore effective. There was a qualita-tive research practised by individual interviews in which I investigated what are the re-spondent's opionions on the direct marketing, which of it's forms they consider agreeable or unacceptable, wheter they are contacted by the companies with the offers or if they are pleased with the form or the frequency of those. I investigated which packages did the respondents like the most by examples and later I checked if they would use the offer. From the research I gained information, which is suitable for direct marketing orientated companies. In my dissertation there was proved that it's important to have a client database, put in client's information and preferences and be careful not to bother the costumer. It's essential to make the campaings in a way that would be instantly eye catching. From the gained data there was a list if recommendations made for illustration of how to make such campaings. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32399
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
voříšková_2013_bp.pdf 2.126Mb PDF View/Open
voříšková_2013_vp.pdf 54.38Kb PDF View/Open
voříšková_2013_op.pdf 56.12Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account