Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů
Autor: Turečková, Iveta
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je doporučení pro nositele privátních značek na trhu potravin v České republice. Teoretická část se zabývá obecnými poznatky z oblasti trhu a nabíze-nými značkami. V praktické části jsou analyzované jednotlivé obchodní řetězce a značky, které nabízí spotřebitelům a jejich postoje k privátním značkám. Výsledky byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření a vyneseny do grafů. Bylo vypracováno doporučení pro vý-robce privátních značek. Klíčová slova: privátní značky, obchodní řetězce, spotřebitel
URI: http://hdl.handle.net/10563/23750
Datum: 2013-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav analýzy a chemie potravin
Studijní obor: Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32480


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
turečková_2013_dp.pdf 6.451Mb PDF Zobrazit/otevřít
turečková_2013_vp.doc 97Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
turečková_2013_op.doc 94Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet