Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kamarád, Libor
dc.contributor.author Bergerová, Edita
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:23:59Z
dc.date.available 2013-10-10T21:23:59Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23754
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb poskytovaných v Hotelu Buchlovice tuzemským hostům. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z marketingu, jako jsou marketing, marketingový mix, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz a marketingový výzkum. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro další část práce. Praktická část bakalářské práce je věnována analýze hotelu. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě zjištění jsou hotelu podány návrhy a doporučení ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 3599234 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject hotel services en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject marketing research en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům cs
dc.title.alternative Analysis of Quality of Services Provided by Buchlovice Hotel to Domestic Guests en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated The main aim of the bachelor thesis is an analysis of service qualities provided by the Hotel Buchlovice to Domestic Guests. The first part is focused on the theoretical interpretation of basic expressions of marketing as marketing, marketing mix, marketing of services, services, theoretical description of analyses and marketing research. This obtained information has been used as the theoretical basis for my other part of the bachelor thesis. The practical part has been devoted to the analysis of the hotel. Through a special questionnaire the extent of the customer satisfacion with the current services has been established. Based on my findings some proposals and recommendations have been suggested the hotel to increase the quality of the provided services. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32711
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
bergerová_2013_bp.pdf 3.432Mb PDF View/Open
bergerová_2013_vp.pdf 753.6Kb PDF View/Open
bergerová_2013_op.pdf 712.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account