Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh
Autor: Kyjovský, Martin
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomová práce je vypracování projektu marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh. Teoretická část projektu shrnuje dostupné literární zdroje týkající se marketingových strategií pro vstup na trh. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část poskytuje informace o společnosti, která má zájem vstoupit na trh v České republice, dále analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby a analýzu konkurence ve studované oblasti. Součástí analýzy je primární výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Na základě závěrů provedených analýz je vypracován projekt marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh; vytvořený projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23769
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 23814


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kyjovský_2013_dp.pdf 2.123Mb PDF Zobrazit/otevřít
kyjovský_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kyjovský_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet