Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.
Autor: Šišková, Martina
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho uplatněním v současných marketingových aktivitách firem. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, předkládá teoretický základ k event marketingu, jeho zařazení do marketingové-ho a také komunikačního mixu. V následující, praktické části, je popsána společnost RUDOLF JELÍNEK a.s. a jeho marketingová aktivita nazývající se Spolek přátel Jelínkovy slivovice. Pomocí dotazníkového šetření a analýzy interních dat společnosti je proveden průzkum zjišťující, zda kapitál vložený do činnosti SPJS dosahuje kýžené efektivity v podobě působení na image značky R. JELÍNEK a zvyšování prodejů. Třetí část zpracovává projekt na téma Jelínkův vizovický košt na základě zjištěných výsledků z praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23795
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32520


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šišková_2013_dp.pdf 2.493Mb PDF Zobrazit/otevřít
šišková_2013_vp.pdf 210.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
šišková_2013_op.pdf 70.87Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet