Strategie budování značky Superior
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Strategie budování značky Superior |
| Autor: |
Přečková, Lenka
|
| Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním tématem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti sportu. Analytic-ká a projektová část této práce patří českému výrobci jízdních kol, značce Superior. Klíčem k nalezení konkurenční výhody značky, jakož i jejího významu dle archetypální psycholo-gie, se stala důkladná analýza konkurence a následná syntéza poznatků získaných z primárních i sekundárních zdrojů. Navrhovaný projekt přichází s novým komunikačním konceptem značky, který je postavený na archetypu kouzelníka, a ukázkou jeho konkrétní-ho užití. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23796
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32512
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet