Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé
Autor: Fryštacká, Lucie
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky dětí mladšího školního věku jako cílové skupiny v marketingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika dětí jako spotřebitelů, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovým výzkumem a poslední část se týká navržení vhodné marketingové a komunikační strategie. V praktické části je realizován marketingový výzkum, který se snaží zmapovat spotřebitelské a nákupní chování dětí mladšího školního věku. Na základě výsledků výzkumu je vypracován projekt, kterým je navržení marketingové a komunikační strategie pro tvarohový dezert Dorinka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23801
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32435


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fryštacká_2013_dp.pdf 2.500Mb PDF Zobrazit/otevřít
fryštacká_2013_vp.pdf 74.81Kb PDF Zobrazit/otevřít
fryštacká_2013_op.pdf 53.64Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet