Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost
Autor: Vosátková, Petra
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická část analyzuje jednotlivé činnosti a procesy týkající se náboru a výběru zaměstnanců. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zvýšení efektivity vyhledávání, náboru a výběru zaměstnanců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23810
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vosátková_2013_dp.pdf 2.280Mb PDF Zobrazit/otevřít
vosátková_2013_vp.pdf 211.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
vosátková_2013_op.pdf 330.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet