Návrh marketingového plánu hotelu Lanterna pro vybranou cílovou skupinu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu hotelu Lanterna pro vybranou cílovou skupinu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Dohnalová, Klára
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:12:29Z
dc.date.available 2013-10-10T22:12:29Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23811
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na vytvoření nové marketingové komunikace pro spa hotel Lanter-na. Cílem je lépe pochopit současné postavení hotelu na trhu, analyzovat jej vzhledem k aktuálním trendům v marketingu a vzhledem ke konkurenci a stanovit novou cílovou sku-pinu. Díky tomu bych chtěla navrhnout nový balíček služeb pro tuto skupinu a vytvořit pro něj nový marketingový plán. cs
dc.format 89 cs
dc.format.extent 2513616 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject wellness cs
dc.subject wellnes hotel cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing v hotelových službách cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject competition analysis en
dc.subject wellness en
dc.subject wellness hotel en
dc.subject swot analysis en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject services marketing en
dc.subject hotel marketing en
dc.title Návrh marketingového plánu hotelu Lanterna pro vybranou cílovou skupinu cs
dc.title.alternative Proposal of a Marketing Plan of the Lanterna Hotel for a Particular Target Group en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This work is focused on creating a new marketing communication for SPA Hotel Lanterna. The target is to better understand actual position of the hotel at the market, analyse it due to actual trends in marketing and due to competition. The goal is to set a new target group. Because of that I want propose a new package of services for this target group and create a new marketing plan for them. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32432
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
dohnalová_2013_dp.pdf 2.397Mb PDF View/Open
dohnalová_2013_vp.pdf 53.38Kb PDF View/Open
dohnalová_2013_op.pdf 56.24Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account