Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Autor: Plačková, Ludmila
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. Diplomová práce má tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci obecně i na B2B trzích, dále trendy marketingové komunikace na B2B trzích a vysvětluje pojmy týkající se situační analýzy. Analytická část je věnována představení firmy, PESTEL analýze, charakteristice konkuren-ce, Porterově analýze a analýze SWOT. Dále je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě. Na základě poznatků ze všech analýz je vypracován projekt, v jehož závěru je provedena jeho nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23822
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29627


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
plačková_2013_dp.pdf 3.034Mb PDF Zobrazit/otevřít
plačková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
plačková_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet