Marketing a propagace Bolo-K
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace Bolo-K |
Autor: |
Trnková, Barbora
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingový mix přehlídky Bolo-K vzhledem ke zvolené cílové skupině a udělit případná doporučení pro jeho změnu. Hlavním výstupem práce je vytvoření komunikační kampaně pro příští ročník Bolo-K vzhledem k cílové skupině. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí. Analytická část práce představuje přehlídku umění Bolo-K a její cílové skupiny. Dále analyzuje marketingový mix přehlídky vzhledem ke zvolené cílové skupině a představuje výsledky hloubkových rozhovorů s jejími členy. Projektová část obsahuje návrhy na změny v marketingovém mixu Bolo-K vytvořené na základě zjištěných informací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23827
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32470
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet