Marketing a propagace Bolo-K

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace Bolo-K

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace Bolo-K
Autor: Trnková, Barbora
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingový mix přehlídky Bolo-K vzhledem ke zvolené cílové skupině a udělit případná doporučení pro jeho změnu. Hlavním výstupem práce je vytvoření komunikační kampaně pro příští ročník Bolo-K vzhledem k cílové skupině. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí. Analytická část práce představuje přehlídku umění Bolo-K a její cílové skupiny. Dále analyzuje marketingový mix přehlídky vzhledem ke zvolené cílové skupině a představuje výsledky hloubkových rozhovorů s jejími členy. Projektová část obsahuje návrhy na změny v marketingovém mixu Bolo-K vytvořené na základě zjištěných informací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23827
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32470


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trnková_2013_dp.pdf 2.092Mb PDF Zobrazit/otevřít
trnková_2013_vp.pdf 52.85Kb PDF Zobrazit/otevřít
trnková_2013_op.pdf 210.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet