Mobilní aplikace jako součást marketingové komunikace vysokých škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mobilní aplikace jako součást marketingové komunikace vysokých škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mobilní aplikace jako součást marketingové komunikace vysokých škol
Autor: Zdražil, Martin
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi v rámci marketingové komunikace vy-sokých škol. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry by měl být student Ústavu marke-tingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně schopný vytvořit mobilní aplikaci této instituce se znalostmi ze školních předmětů, rešerše odborných zdrojů a pochopení očekávání a potřeb stakeholders. V teoretické části práce je charakterizován vývoj definice mobilní aplikace, vymezen pojem mobilní aplikace a uvedeny kritické faktory vývoje aplikace jako produktu. Výrazný prostor je věnován také ukotvení aplikace v marketingové komunikaci vysokých škol. Praktická část se věnuje analýze chování a potřeb stakeholders, jejíž výsledky autor vyvádí v zadávací dokumentaci mobilní aplikace i reálný software. Těmto výstupům následuje posouzení briefu odbornými subjekty a evaluace zhotovené aplikace studenty Ústavu marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23847
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32355


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zdražil_2013_bp.pdf 2.802Mb PDF Zobrazit/otevřít
zdražil_2013_vp.pdf 51.46Kb PDF Zobrazit/otevřít
zdražil_2013_op.pdf 53.31Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet