Vliv hudební složky v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv hudební složky v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv hudební složky v marketingové komunikaci
Autor: Scavino, Barbara
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je analýza vnímání hudební složky v marketingové komunikaci zákazníkem. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část popi-suje základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále pak pojmy hudba, psychoakustika a hudební složka marketingové komunikace Převážná část je věnována právě vnímání hudby v marketingu. Praktická část obsahuje analýzu komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období, analýzu hloubkových rozhovorů se zástupci značky, cílený výzkum formou PAPI (Pen and Paper), který je následně analyzován. Stejně tak je součástí kvalitativní zkoumání formou focus grup. Z výsledků provedeného zkoumání v obou formách, jak kvantitativní, tak kvalitativní následně vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Vzhledem k povaze práce není její součástí projektová část, a to proto, že cílem je prokázat, že návrat k původní formě komunikace je v tomto případě správnou cestou
URI: http://hdl.handle.net/10563/23868
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32517


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
scavino_2013_dp.pdf 3.507Mb PDF Zobrazit/otevřít
scavino_2013_vp.pdf 52.41Kb PDF Zobrazit/otevřít
scavino_2013_op.pdf 67.67Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet