Role značky v soudobých marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role značky v soudobých marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role značky v soudobých marketingových komunikacích
Autor: Kundel, Rudolf
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá významem a rolí značky v soudobých marketingových komunikacích. V teoretické části práce jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o řešené problematice zejména oblasti vzniku a významu značky. Blíže je zkoumána i oblast řízení a budování značky. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu, který je zaměřen na oblast minerálních vod v České republice, hlavně pak na značku Hanácká kyselka. Marketingová situační analýza je doplněna primárními daty získanými prostřednictvím výzkumné marketingové sondy. Výstupy z výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části navržena krátkodobá marketingová strategie s důrazem zejména na oblast integrovaných marketingových komunikací, která postihuje návrh komunikačního mixu, kreativní strategii i návrh rozpočtu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2386
Datum: 2006-05-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kundel_2006_dp.pdfZablokované 806.9Kb PDF
kundel_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kundel_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet