Komunikační strategie autosalonu Fiat

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie autosalonu Fiat

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie autosalonu Fiat
Autor: Váňová, Lada
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie autosalonu Fiat popisuje ve své teoretické části marketinkovou komunikaci, komunikační strategii, její proces a obsah. Tuto část uzavírá vymezení metodologie, která slouží k aplikaci v praktické části. Jsou zde také stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostřední, analýzu konkurence a dotazníkové šetření. Na základě výsledků jsou ověřeny stanovené výzkumné otázky. Práci uzavírá projektová část, která obsahuje konkrétní návrh komunikační strategie pro autosalon Fiat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23873
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32472


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
váňová_2013_dp.pdf 2.199Mb PDF Zobrazit/otevřít
váňová_2013_vp.pdf 52.73Kb PDF Zobrazit/otevřít
váňová_2013_op.pdf 53.47Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet