Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Autor: Pelikán, Hugo
Vedoucí: Skalka, Jaroslav
Abstrakt: Teoretická část práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji, blíže se věnuje nárokům na kvalitní webové stránky a zmiňuje specifika marketingu v sektoru ubytovacích služeb. Podává základní informace o metodách marketingového výzkumu dále aplikovaných v praktické části. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zkoumá využívání internetového marketingu v sektoru ubytovacích služeb, reflektuje postoje podnikatelů a nahlíží na ně analyticky. Dále se zabývá hodnocením kvality webových prezentací, jakožto základního kamene firemní komunikace na internetu. Vyhodnocuje výstupy a konfrontuje je s aktuálními trendy online marketingu a tvorby webových stránek s důrazem na specifika ubytovacích služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23875
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32678


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pelikán_2013_bp.pdf 1.661Mb PDF Zobrazit/otevřít
pelikán_2013_vp.pdf 677.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
pelikán_2013_op.pdf 634.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet