Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny
Autor: Reptová, Adéla
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt komunikační strategie pro společnost Fatra, a.s., která by měla významně přispět ke zlepšení prodejnosti celého sortimentu podlahových krytin, a také k získání lepšího postavení společnosti na stavebním trhu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, jež představuje východiska pro tvorbu praktické části, se zabývá problematikou marketingové komunikace a definuje specifika v oblasti stavebnictví. Navazující praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Fatra, a.s., analýzu současného stavu marketingové komunikace v dané společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz je v závěrečné fázi zpracován projekt komunikační strategie, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23878
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29700


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
reptová_2013_dp.pdf 6.992Mb PDF Zobrazit/otevřít
reptová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
reptová_2013_op.doc 265Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet