Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem
Autor: Vonková, Nikola
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je popis a hodnocení marketingového a komunikačního mixu Městského kulturního zařízení Hankův dům. Práce se zabývá aspekty marketingu kultury, ale také stručnou charakteristikou města Dvůr Králové nad Labem v historickém a kulturním kontextu, pro správné vypracování marketingového prostředí a stanovení hypotéz pro kvalitativní výzkum. Závěr práce obsahuje shrnutí dosažených poznatků z výzkumu a návrhy doporučení na zlepšení marketingového konceptu a zefektivnění marketingové komunikace MKZ Hankův dům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23882
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32351


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vonková_2013_bp.pdf 4.802Mb PDF Zobrazit/otevřít
vonková_2013_vp.pdf 51.99Kb PDF Zobrazit/otevřít
vonková_2013_op.pdf 215.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet