Klima školy z pohledu učitelu a žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima školy z pohledu učitelu a žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Kavan, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:22:09Z
dc.date.available 2010-07-14T06:22:09Z
dc.date.issued 2006-06-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2388
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl prezentovat současné poznatky spojené s problematikou klimatu školy tak, jak je tento pojem chápán v současné pedagogicko-psychologické literatuře. Její teoretická část se zabývá vymezením a teoretickými souvislostmi pojmu "klima školy" a referuje dále o specifických tématech jako jsou různé aspekty klimatu školy, možnosti a metody jeho studia atp. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, kterého cílem bylo explorovat, jak vnímají klima školy žáci a učitelé konkrétní střední školy a na-kolik se jejich pohled shoduje. cs
dc.format 46 cs
dc.format.extent 984744 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školy cs
dc.subject klima učitelského sboru cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject school climate en
dc.subject climate of teaching staff en
dc.subject class climate en
dc.title Klima školy z pohledu učitelu a žáků cs
dc.title.alternative School climate en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2006-06-30
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor thesis is to present relevant psychological and pedagogical knowledge related to the topic of school climate. The theoretical part is focused on defini-tion of this term and its theoretical framework as well as on specific topics such as different aspects of school climate, possibilities and methods of its study In the empirical part there are presented results of the research, which aim was to explore the climate of the par-ticular high school from the students'and teachers'point of view. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4230
dc.date.assigned 2006-03-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kavan_2006_bp.pdf 961.6Kb PDF View/Open
kavan_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
kavan_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account