Historický vývoj značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Historický vývoj značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Historický vývoj značky
Autor: Tišer, Miroslav
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá historickým vývojem obchodních značek společně s jejich vývojem grafickým. Ukazuje, jak historický vývoj přinutil obchodní společnosti vytvořit vlastní obchodní značky k ochraně před konkurencí. Zároveň tím získaly i nástroj k odlišení od konkurence. Popisuje se zde i postup budování značky a její hodnoty. V praktické části je popsán vývoj značek Apple a Microsoft od jejich založení po současnost. Jsou popsány významné milníky ve vývoji obou společností. Součástí je určení positioningu. Marketingový výzkum ukazuje vztah zákazníků značek k nim, následující SWOT analýza ukazuje možný vývoj do budoucna ? na základě externích zdrojů i vlastního marketingového výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23899
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tišer_2013_bp.pdf 1.229Mb PDF Zobrazit/otevřít
tišer_2013_vp.pdf 62.79Kb PDF Zobrazit/otevřít
tišer_2013_op.pdf 55.48Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet