Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o. |
Author: |
Fojtíková, Jarmila
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Cílem mé práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a její vliv na zavedení nového výrobku na tuzemský trh v konkurenčním prostředí trhu. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality. V současnosti firma Unikov přichází na český trh s nabídkou několika no-vých typů zahradních křesel. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou pro-blematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části provádím rozbor, jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingové-ho mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2390
|
Date:
|
2006-01-06 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
2170
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account