Interní komunikace zvolené firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní komunikace zvolené firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní komunikace zvolené firmy
Autor: Pindejová, Anna
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou způsobu interní komunikace mezinárodní vý-robní společnosti. Teoretická část vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace pro následnou analýzu. Vzhledem k mezinárodnímu profilu firmy se teoretická část práce věnuje také interkulturní komunikaci. Praktická část průzkumem vyhodnocuje fungující komunikační kanály z pohledu zaměstnanců firmy a jejich pohled na interkulturní prostředí. Cílem průzkumu bude zjistit, jak jsou s jednotlivými komunikačními kanály zaměstnanci spokojeni, zda jim nechybí některé informace nebo do jaké míry splňují jejich očekávání. Součástí práce bude předložení návrhů doporučení managementu analyzované firmy k posílení silných stránek a k eliminaci případných slabých stránek interní komunikace v organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23903
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32385


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pindejová_2013_bp.pdf 1.262Mb PDF Zobrazit/otevřít
pindejová_2013_vp.pdf 211.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
pindejová_2013_op.pdf 53.88Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet