Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ
Autor: Vybíral, Pavel
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Situace v českém vzdělávacím systému je dlouhodobě neudržitelná. Za poslední desetiletí se musí stále více univerzit potýkat s klesajícím zájmem o své studijní programy ze stran uchazečů. Samotná podstata problému spočívá v krátkozraké vzdělávací politice, která nebrala v úvahu demografický vývoj a jeho implikace do budoucna. Výsledkem je stav, kdy zde jednoduše není dostatek studentů k obsazení všech otevíraných míst. Bakalářská práce je výsledkem autorovy snahy efektivně reagovat na tento problém a přijít se základním vhledem do problému pro zainteresované strany a jeho možným částečným řešením z oblasti marketingových komunikací. Praktická část práce se zaměřuje na komu-nikační aktivity v projektu PolymeryFT, jehož hlavním cílem je zkvalitňovat a zlepšovat studijní programy polymerních oborů na Univerzitě Tomáše Bati. Na této případové studii se totiž ukazuje, že je možné efektivně snížit rapidní pokles zájmu potenciálních uchazečů o studium pomocí malých, ale uvážlivých investic do integrované komunikace
URI: http://hdl.handle.net/10563/23906
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32353


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vybíral_2013_bp.pdf 2.779Mb PDF Zobrazit/otevřít
vybíral_2013_vp.pdf 53.09Kb PDF Zobrazit/otevřít
vybíral_2013_op.pdf 54.12Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet