Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu
Autor: Jechová, Hana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomový projekt se zabývá řešením obsazenosti Hotelu Vyhlídka **** v Luhačovicích za pomoci moderních marketingových nástrojů. Opírá se o teoretické poznatky o hotelo-vých službách, chování zákazníků a o teorii moderních marketingových nástrojů a jejich využití. Projektová část vychází z provedených analýz, jako jsou například analýza konku-rence, PEST analýza, SWOT analýza a analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Samotný projekt se zabývá výběrem a posouzením účinnosti zvoleného marketingového nástroje na provoz hotelu a hodnotí jej z několika hledisek: nákladového, rizikového, ekonomického a marketingového.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23942
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29682


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jechová_2013_dp.pdf 6.478Mb PDF Zobrazit/otevřít
jechová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jechová_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet