Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013
Autor: Kaňoková, Kristýna
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Diplomová práce prezentuje projekt přípravy a realizace Mezinárodní konference marke-tingu a propagace v cestovním ruchu ? AdCamp 2013. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti kongresového cestovního ruchu, heritage turismu a následně se zabývá popisem jednotlivých analytických metod užitých v práci. Analytická část, jejíž závěry byly podkladem pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na vyhodnocení předchozích ročníků mezinárodní konference AdCamp dle stanovených kritérií. Součástí jsou rovněž analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, související s jednotlivými ročníky konference. Projektová část diplo-mové práce se zabývá zpracováním programového a organizačního konceptu mezinárodní konference AdCamp 2013. Výstupní projekt je posléze podroben rizikové a ekonomické analýze. V závěru práce je zhodnocen reálný průběh konference.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23988
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 29925


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kaňoková_2013_dp.pdf 2.982Mb PDF Zobrazit/otevřít
kaňoková_2013_vp.doc 131.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kaňoková_2013_op.pdf 776.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet