Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům
Autor: Miklová, Veronika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce bylo vytvořit projekt marketingové komunikace wellness & spa hotelu Augustiniánský dům. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z teoretických poznatků odborné literatury v oblasti marketingové komunikace cestovního ruchu, marketingové komunikační strategie a nástrojů marketingové komunikace. Praktická část obsahuje situační analýzu v podobě charakteristiky hotelu a jeho služeb, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, segmentace trhu, analýzu konkurence a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V projektové části je vytvořen projekt marketingové komunikace hotelu, který je využitelný v praxi s ohledem na situační analýzu hotelu. Součástí projektu je posouzení nákladů, rizik a časového hlediska projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24001
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
miklová_2013_dp.pdf 3.620Mb PDF Zobrazit/otevřít
miklová_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
miklová_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet