Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla
Autor: Šťastná, Klára
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi profesionálních a neprofesio-nálních divadel, jejich zákazníkem a zevrubně i managementem. Teorie je poté aplikovaná na profesionální Divadlo Husa na provázku a neprofesionální divadlo Prkno. Výzkum se zaměřuje na vnímání těchto divadel u jejich diváků. Cílem práce je zjistit jak působí mar-ketingové komunikace profesionálních a neprofesionálních divadel na zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24025
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32339


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šťastná_2013_bp.pdf 1.839Mb PDF Zobrazit/otevřít
šťastná_2013_vp.pdf 52.24Kb PDF Zobrazit/otevřít
šťastná_2013_op.pdf 215.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet