Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka
Autor: Konečná, Jana
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce odhaluje podstatu a specifika integrované marketingové ko-munikace a na reálné firmě názorně demonstruje, jakým způsobem může být koncept IMC využitý v praxi. Pro účely diplomové práce byla zvolena malá rodinná firma, která se potý-ká s problémem nesourodé komunikace. Zatímco úkolem teoretické části je srozumitelně objasnit zásady, přínosy, možnosti aplikace, i nedostatky integrovaného přístupu, záměrem analytické části je kriticky zhodnotit způsob, jakým se v současné době zvolená firma pre-zentuje. Dle výsledků analýzy komunikačního mixu a individuálních hloubkových rozho-vorů se zástupci jednotlivých cílových skupin jsou navržena konkrétní řešení s cílem apli-kovat a co možná nejefektivněji využít konceptu integrované marketingové komunikace v podmínkách podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24051
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27326


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
konečná_2013_dp.pdf 3.356Mb PDF Zobrazit/otevřít
konečná_2013_vp.pdf 55.36Kb PDF Zobrazit/otevřít
konečná_2013_op.pdf 53.98Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet