Online komunikace a nákupní rozhodování matek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online komunikace a nákupní rozhodování matek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Autor: Heřmanská, Barbora
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vztahem matek malých dětí do 6 let k internetu. Cílem je zjistit, co nejvíce na internetu využívají a kde a jak je mohou prodejci potřeb pro děti co nejefektivněji oslovit. Teoretická část je věnována online komunikaci a jejím formám s důrazem na oblast sociálních médií, zejména Facebook a dále ženám a specificky matkám jako cílové skupině a jejich vztahu k nakupování a internetu. Na toto téma jsou pak matky v praktické části dotazovány, mj. ohledně nakupování online, aktivnímu či pasivnímu využívání sociálních médií, vliv informací získaných na internetu na nákupní rozhodování a míru a způsob využívání internetu v mobilu. Projektové část pak na výsledky průzkumu navazuje a aplikuje získané poznatky do konkrétního návrhu online komunikace soukromé mateřské školy Svobodná školička.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24053
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
heřmanská_2013_dp.pdf 2.648Mb PDF Zobrazit/otevřít
heřmanská_2013_vp.pdf 53.18Kb PDF Zobrazit/otevřít
heřmanská_2013_op.pdf 55.98Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet