Sociálně marketingová kampaň. Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociálně marketingová kampaň. Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Tardonová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:17:40Z
dc.date.available 2013-10-11T04:17:40Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24064
dc.description.abstract Sociální marketing byl jako pojem poprvé definován v roce 1971 a od té doby prošel vel-kou transformací. Jak ukazuje nárůst neziskových organizací za posledních 20 let je oblast dárcovství v ČR silným a stále rostoucím odvětvím. Jejich působení a pozice se v ekono-mice a společnosti výrazně posunula. Tradiční filantropické a sdružovací role byly doplněny o další funkce, cíle a poslání. Neziskové organizace se staly významnými spolupracovníky i konkurenty jak soukromých firem, tak veřejných organizací a představují také významnou ekonomickou sílu. Sociální marketing se stal součástí komerčních kampaní a oba sektory se vzájemně prolínají a stávají se partnery. Komerční reklamní kampaně bývají doplněny o sociální apel a získávají tak další rozměr pro zákazníka; poskytují však také velkou hodnotu pro neziskové organizace a občanská sdružení, pro které je sociální marketing určen. Úvod diplomové práce je věnován rešerši dostupných zdrojů z oblasti sociálního marketingu. V praktické části je představen projekt sociálního marketingu Charitativní antikvariát, jeho cíle, poslání, způsob realizace, vyhodnocení silných a slabých stránek na základě realizovaného dotazníkového šetření. Teoretická část spolu s praktickou jsou východiskem pro implementaci sociálního marketingu v marketingu nákupních center, tak aby došlo k naplnění cílů sociálních a také komerčních. cs
dc.format 89 s (116 843 znaků) cs
dc.format.extent 2476262 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: sociální marketing cs
dc.subject dárcovství cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject marketing nákupních center cs
dc.subject event cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Keywords: social marketing en
dc.subject donorship en
dc.subject fundraising en
dc.subject nonprofit organizations en
dc.subject marketing of shopping centers en
dc.subject event en
dc.subject quantitative research en
dc.title Sociálně marketingová kampaň. Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center cs
dc.title.alternative Social Marketing Campaign. Application of Social Marketing in the Marketing of Shopping Centres en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated Social marketing as a concept was first defined in 1971 and since then has undergone great transformation. As shown by the increase of non-profit organizations for the past 20 years is the area of donorship in Czech Republic still strong and growing sector. Their work and the position in the economy and society shifted significantly. Traditional philanthropic and associate roles were complemented by additional functions, goals and mission. Non-profit organizations have become important collaborators and competitors in both private companies and public organizations and are also an important economic power. Social marketing has become a part of commercial campaigns and both sectors are inter-connected and become partners. Commercial advertising campaigns are complemented by social appeal and obtain yet another dimension for the customer, but also provide great value for non-profit organizations and civic associations for which the social marketing is intended. The introduction of the thesis is devoted to the search of the resources available in the field of social marketing. In the practical part, the social marketing project Charitable antiquarian is presented, together with its goals and mission, realization, evaluation of strengths and weaknesses based on the realized survey. The theoretical part create with the practical one the basis for implementation of social marketing in marketing of shopping centers, so as to fulfill the social as well as commercial objectives. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32523
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-16


Files in this item

Files Size Format View
tardonová_2013_dp.pdf 2.361Mb PDF View/Open
tardonová_2013_vp.pdf 77.13Kb PDF View/Open
tardonová_2013_op.pdf 53.20Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account