Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb
Autor: Trávníček, Jiří
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je nastínění problematiky marketingového výzkumu na provozovnách služeb, provedení výzkumu za pomocí metody mystery shoppingu a analýza informovanosti, prodejních dovednosti a dodržování firemních standardů zaměstnanci Československé obchodní banky. Bakalářská práce se zabývá metodami marketingového výzkumu a možnostmi jejich využití na provozovnách služeb. Je zde vyzdvižena metoda mystery shoppingu, jakožto nejvhodnějšího nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingový výzkum a jeho metody. Dále také na služby a osobní prodej, který je s marketingovým výzkumem úzce spjatý. V praktické části je metoda mystery shoppingu použita pro výzkum na pobočkách ČSOB a k ověření výzkumných otázek. Ty se zaměřují na kvalitu znalostí prodejců na pobočkách a dodržování předepsaných standardů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24069
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32347


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trávníček_2013_bp.pdf 3.557Mb PDF Zobrazit/otevřít
trávníček_2013_vp.pdf 50.35Kb PDF Zobrazit/otevřít
trávníček_2013_op.pdf 56.59Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet