Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM
Autor: Pospíšková, Gabriela
Vedoucí: Malaníková, Barbora
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM, který je každoročně pořádán firmou ZLÍNEXPO, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována odborná literatura týkající se internetu a jeho využití v marketingové komunikaci. V praktické části je představena firma ZLÍNEXPO, s.r.o. a veletrh STAVEBNICTVÍ-­THERM a poté zhodnocena současná internetová propagace tohoto veletrhu. Podstatná část práce je věnována jednak webovým stránkám a jejich analýze pomocí aplikace Google Analytics a dále také využití sociální sítě Facebook. Na závěr práce jsou shrnuta všechna doporučení vyvozená z předchozí analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24086
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32668


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšková_2013_bp.pdf 1.606Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšková_2013_vp.pdf 588.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšková_2013_op.pdf 729.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet