Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín
Autor: Gerychová, Kateřina
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části jsem provedla literární rešerši týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu v cestovním ruchu a marketingu hotelových služeb. Druhá, praktická část je věnována představení a analýze hotelu Garni Zlín pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsem navrhla doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24138
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30597


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gerychová_2013_bp.pdf 1.553Mb PDF Zobrazit/otevřít
gerychová_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gerychová_2013_op.pdf 611.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet