Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Řandová, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-11T11:42:27Z
dc.date.available 2013-10-11T11:42:27Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24163
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat základní teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY a následně výsledky této analýzy zhodnotit. K analýze je využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu a vlastního pozorování. Výstupem bakalářské práce je návrh doporučení vedoucích ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. cs
dc.format 76; 88 s přílohami cs
dc.format.extent 2477810 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služba cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Service en
dc.subject Healthcare Marketing en
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti pacientů se službami oční ordinace XY cs
dc.title.alternative Analysis of Patient's Satisfaction with Provided Services of Ophthalmologist's Office XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svobodník, Pavel
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis analyzes the current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist's office XY. The aim of theoretical part of the bachelor thesis is made theoretical knowledge focused on customer satisfaction and then formulates theoretical solutions for practical part. The aim of practical part of bachelor thesis is analyzed current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist's office XY and then evaluates the results. The analysis used a quantitative and qualitative research and also personal observations. The output of bachelor thesis is suggestion of recommendations leading to improve current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist's office XY. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30429
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
řandová_2013_bp.pdf 2.363Mb PDF View/Open
řandová_2013_vp.doc 263.5Kb Microsoft Word View/Open
řandová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account