Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu
Autor: Malý, Miroslav
Vedoucí: Briš, Petr
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je zavedení inovovaného výrobku na trh v České republice. Firma XY se zabývá výrobou ocelových tryskacích materiálů. Prioritou je dlouhodobá obchodní spolupráce orientovaná na zákazníka. Teoretická část se zabývá současnými po-znatky v problematice inovovaných výrobků, procesů a služeb. Praktická část je zaměřena na charakteristiku výrobku pro tryskací aplikaci, analýzu trhu tohoto výrobku a strategií zavedení inovovaného výrobku na český trh. Pro průzkum českého trhu je použita PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Součástí je i postup za-vedení inovovaného výrobku u zákazníka a jeho vyhodnocení. V závěrečné části je celkové vyhodnocení získaných poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24231
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30575


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
malý_2013_bp.pdf 2.408Mb PDF Zobrazit/otevřít
malý_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
malý_2013_op.pdf 172.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet