CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.
Autor: Hrubá, Tereza
Vedoucí: Musil, Miroslav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá systémem podporujícím řízení vztahů se zákazníky ? Customer Relationship Management CRM. Část této práce vysvětluje základní pojmy a shrnuje nejdůležitější vlastnosti systému CRM, popisuje a vysvětluje některé výhody i nevýhody, které CRM systémy mohou přinést orga-nizacím. Praktická část se zaměřuje na základě zjištěných informací o současném stavu systému ve společnosti XYZ zjištění výhod zavedení systému CRM do společnosti a pro-pojení vazeb k současnému informačnímu systému. Praktická část je provedena ve spolu-práci s pracovníky společnosti. Cílem bakalářské práce je zhodnotit na základě analýzy současného stavu společnost XYZ, najít problémové místo v řízení vztahů se zákazníky a navrhnout řešení pro odstranění to-hoto problému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24251
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 31466


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrubá_2013_bp.pdf 2.748Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrubá_2013_vp.pdf 44.68Kb PDF Zobrazit/otevřít
hrubá_2013_op.pdf 109.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet