CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Musil, Miroslav
dc.contributor.author Hrubá, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-11T14:57:01Z
dc.date.available 2013-10-11T14:57:01Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24251
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá systémem podporujícím řízení vztahů se zákazníky ? Customer Relationship Management CRM. Část této práce vysvětluje základní pojmy a shrnuje nejdůležitější vlastnosti systému CRM, popisuje a vysvětluje některé výhody i nevýhody, které CRM systémy mohou přinést orga-nizacím. Praktická část se zaměřuje na základě zjištěných informací o současném stavu systému ve společnosti XYZ zjištění výhod zavedení systému CRM do společnosti a pro-pojení vazeb k současnému informačnímu systému. Praktická část je provedena ve spolu-práci s pracovníky společnosti. Cílem bakalářské práce je zhodnotit na základě analýzy současného stavu společnost XYZ, najít problémové místo v řízení vztahů se zákazníky a navrhnout řešení pro odstranění to-hoto problému. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 2882419 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject Analýza cs
dc.subject Loajalita cs
dc.subject Zkušenosti cs
dc.subject Řízení cs
dc.subject Hodnocení cs
dc.subject Vztahy cs
dc.subject Řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject Řízení zkušeností zákazníků cs
dc.subject Životní cyklus zákazníka cs
dc.subject Customer en
dc.subject Analysis en
dc.subject Loyalty en
dc.subject Experiences en
dc.subject Management en
dc.subject Score en
dc.subject Relations Customer Rela-tionship Management en
dc.subject Customer Experience Management en
dc.subject Customer Lifecycle en
dc.title CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci. cs
dc.title.alternative CRM - Customer Relationship Management in a Selected Organization. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a system that supports customer relationship management - Cus-tomer Relationship Management CRM. Part of this work explains the basic concepts and summarizes the key features of CRM, describes and explains some of the advantages and disadvantages that CRM systems can bring organizations. The practical part focuses on the information gathered about the current state of the system at XYZ the advantages of the introduction of CRM into society and interconnection links to current information system. The practical part is conducted in cooperation withthe company. The aim of this work is to evaluate the analysis of the current state of company XYZ, find a bottleneck in customer relationship management and propose solutions to eliminate it problem. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31466
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-13


Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2013_bp.pdf 2.748Mb PDF View/Open
hrubá_2013_vp.pdf 44.68Kb PDF View/Open
hrubá_2013_op.pdf 109.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account