Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza věrnostního programu v obchodní firmě
Autor: Hrachovcová, Kateřina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program Baťa klub. Společnost Baťa provozuje od roku 1999 věrnostní program Baťa klub, který funguje na principu sbírání bodů. Členové Baťa klubu za své nákupy získávají body, které jsou následně proměny v poukázky na slevu. V roce 2004 došlo k úpravě pravidel a nastavení bodového schématu bylo změněno a od-měna snížena. Cílem této práce je zjistit, jaký dopad měla úprava pravidel na zákazníky. Ve své práci se zamýšlím nad důvody, které vedou zákazníky k členství ve věrnostních progra-mech a nakolik je pro ně výše odměny rozhodující. Zjišťuji, zda jejich důvody jsou racionál-ního charakteru nebo naopak rozhoduje emocionální stránka vztahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/243
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2668


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrachovcová_2006_bp.pdfZablokované 494.9Kb PDF
hrachovcová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrachovcová_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet