Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu
Autor: Závada, Adam
Vedoucí: Uhrovičová, Kristýna
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku internetového marketingu firmy Tescoma. V praktické části zanalyzuji prostředky, pomocí kterých je firma prezentována na internetu. V další části práce budou představeny nové trendy v oblasti on-line marketingu, které budou v blízké budoucnosti v ČR stále více využívány a o kterých firma uvažuje jakožto o nové možnosti internetové komunikace. Stěžejním bodem mého šetření bude vyhodnocení dotazníkového šetření ohledně chování cílové skupiny na internetu. Na závěr budou předneseny návrhy a doporučení, které, na základě mého šetření, budu považovat za prospěšné pro firmu Tescoma.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24400
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32705


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
závada_2013_bp.pdf 1.196Mb PDF Zobrazit/otevřít
závada_2013_vp.pdf 673.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
závada_2013_op.pdf 624.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet