Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Autor: Záhorovská, Gabriela
Vedoucí: Korčáková, Kateřina
Abstrakt: V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu služeb organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se bude zabývat neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, popisu jednotlivých částí marketingového mixu, SWOT analýzou a výzkumem. V praktické části budou převedeny teoretické poznatky do praxe. Bude charakterizována organizace a její marketingový mix. Na základě analýzy marketingového mixu služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření budou navržena doporučení a závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24422
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32688


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
záhorovská_2013_bp.pdf 1.086Mb PDF Zobrazit/otevřít
záhorovská_2013_vp.pdf 492.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
záhorovská_2013_op.pdf 1.215Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet